Saturday, June 13, 2009

What can make us Unfree???

Hahahaha!!!! Nie betul nyer Freedom yang aku nak citer ngan korang. About my second brother wedding early this year. Dengar citer cam dah lama kan. Memang dah lama pon. Tapi yang aku nak citer nie pasal benda yang jadi kat diaorang skang. Takut pon ader, geli hati pon ader gak… So, aku dahulukan dengan yang geli hati dulu. Kalau nak tahu,abang aku yang sorang nie la yang banyak spent time dan share macam- macam masalah ngan aku dulu before dier kahwin. Than aku penah cakap ngan dier yang “pas nie ( lepas kahwin laa ) tak leh la ko nak lepak ngan aku lagi. Nak gelak – gelak, sembang sampah ngan aku lagi. Maklum laa, ko dah nak kahwin kan.” Than u guys tahu dier balas aper?? Haa… “ alaa… ko jangan risau la bro, aku tetap aku. Kiterw tetap leh lepak cam skang pas nie. Bebas tetap bebas. Wife kerw, mak mertua ker, what do I care!! Ko jgan risau la dik” Macam tue laa dier cakap ngan aku..hahahaha.. Tapi skrang, aduhhhh!!!! Lain la pulakkk!!! Terkurung beb!! Tak leh gi maner. Nasib baik tak jadi cam Kassim Selamat. Kalau tak, tak selamat la ko bro..aduhhh!! Nie yang aku takut pasal kahwin. Tak bebas kot bro. Memang la benda nie depends pada situasi & insan yang bakal u guys nikahi kelak..Wakakaka!!! U guys still leh hidup ngan life u guys skrang walaupon u guys dah ader seorang wanita bernama isteri ( lirik Kopratasa disongsangkan ). Tapi u guys kena ingat!! U guys sanggup kerw wat kat wife u guys macam tue??? Keluar lepak ngan memember lewat- lewat malam without inform kat u guys nyer wife. Kira idup dalam menipu la citer nyer. Banyak lagi dugaan pas kahwin nie. Tapi major nyer pasal Freedom laa.. Anyway, aku kongsi gak laa wedding picture abang aku ngan wife dier.. Korang pikir la k…!!!!

Shock!!!hahaha...not me maa..my second brother k..







No comments:

Post a Comment