

orait!!!
now i have done something..and wanna shere with u guys!!!
last summer...hahahaha!!!
tak arr...last 2 years aku ngan member2 aku da join some party or lebih dikenali as event.
Freedom event or full name dier 2 Days of Freedom ( http://www.freedom-08.net/ ) kat Port Dickson.
Alaa..kalau korang ader baca Kosmo citer pasal sorang artis pempuan neh dress up cam party kat Tahiti tue...memang lerw party nie cam best tuk hidangan remaja2 cam aku neh..
tapi kalau nak dress up pon jangan la cam Paris Hilton lak...
Tapi bukan pasal minah tue yang aku nak citer..
Nie pasal party tue...
Memang best coz music dier leh wat kan korang serta aku dan jugak member2 aku yang dah memang ader maslah time tue example kitaorang yang memang dah kesempitan wang time tue ditambah lagi tekanan yang diberikan oleh Lecturer kitaorang time tue...
aduhhh!!!!!
Gilerw bebas ( Free ) pas hadirkan diri kat party tue...
kena lak Dj yang di category kan God of DJ iaitu Tiesto...
rasa cam semua masalah kita orang menerjah kuar dari kepala hotak kitaorg time tue..
But u guys!!remember one thing!!
No drugs!!!no drunk!!no high k...just follow the rules!!!
here some picture to shere with u guys..
Give some caption huh!!
now i have done something..and wanna shere with u guys!!!
last summer...hahahaha!!!
tak arr...last 2 years aku ngan member2 aku da join some party or lebih dikenali as event.
Freedom event or full name dier 2 Days of Freedom ( http://www.freedom-08.net/ ) kat Port Dickson.
Alaa..kalau korang ader baca Kosmo citer pasal sorang artis pempuan neh dress up cam party kat Tahiti tue...memang lerw party nie cam best tuk hidangan remaja2 cam aku neh..
tapi kalau nak dress up pon jangan la cam Paris Hilton lak...
Tapi bukan pasal minah tue yang aku nak citer..
Nie pasal party tue...
Memang best coz music dier leh wat kan korang serta aku dan jugak member2 aku yang dah memang ader maslah time tue example kitaorang yang memang dah kesempitan wang time tue ditambah lagi tekanan yang diberikan oleh Lecturer kitaorang time tue...
aduhhh!!!!!
Gilerw bebas ( Free ) pas hadirkan diri kat party tue...
kena lak Dj yang di category kan God of DJ iaitu Tiesto...
rasa cam semua masalah kita orang menerjah kuar dari kepala hotak kitaorg time tue..
But u guys!!remember one thing!!
No drugs!!!no drunk!!no high k...just follow the rules!!!
here some picture to shere with u guys..
Give some caption huh!!

No comments:
Post a Comment