skip to main |
skip to sidebar
Photoshop
Wassup guys!! now,im gonna tell yah something about my favor. U all minat ngan photographer?? If u does, so do i!! So now, just sit down and focus on ur monitor & i will share with u guys bout dis. Dulu aku tak tahu menda pon bout photographer nie.Kalau nak amik gambar pon main tangkap jerk. Tak penah amik tahu pasal hasil or quality gambar tue.Than pas SPM aku continue study kat..nak tahu kerw???orait!!kat Universiti Industri Selangor ( Unisel ) www.unisel.edu.my . Aku amik course Diploma Multimedia Industrial. Amik masa 2 tahun gak arr. So, start from there aku mula study bout benda alah nie. Aku tak tahu lak yang menda nie boleh wat aku jatuh cinta sampai skrang. Boleh dikatakan kat maner jer aku pegi skrang especially melancong, aku tak penah tinggal Canon SLR aku. RM2000.00 beb!! Ingat murah kerw. Paling tidak pon digital camera mesti ader ngan aku. Bukan aper, bebudak lain maybe pikir amik gambar nie just tak nak lepaskan peluang tuk kenangan or suka- suka jer. Aku lak lain!! Aper benda yang nampak cam menarik aku mesti amik. Tak kesah arr gambar bontot pempuan gemuk pon. Hahahah!!!! Janji hasil & quality picture tue cam best tuk dipertontonkan. Am i right??? Kalau nak kasi u guys tengok picture – picture yang penah aku amik dulu memang tak cukup ruang kan site nie. Tapi don’t worry, coz aku dah letak beberapa picture yang aku boleh share ngan u guys semua. Cam latest picture aku amik kat Terengganu last month. Than beberapa picture time aku student dulu. Penah sekali aku ngan group aku gi Sabah tuk wat research ( pergh!!!sampai ke Sabah bah!! ). Pon aku akan share ngan korang. Ermm. Like always, just give me some caption huh!!!
No comments:
Post a Comment